Tworząc kampanię Woseba Grand Opera, kierowaliśmy się potrzebą oryginalnej i efektownej koncepcji wizualnej, dalekiej od konwencjonalnych reklam kawy.  Celem było wykreowanie przesłania zapadającego w pamięć dźwiękiem, obrazem i emocjami.

Krótkie filmy wykorzystują niezwykłą muzykę do wyrażenia czterech bardzo różnych „osobowości” kaw Premium. Lekkość Cremy demonstrują kojące dźwięki harfy, intensywność Espresso buduje szybka sekwencja klawiszy fortepianu, energię Brazylii oddaje temperament uderzeń brazylijskiego bębna, kuszącą jakość Arabiki wyrażają ożywcze akordy gitary klasycznej.

Kampania ma na celu pełne wykorzystanie potencjału mediów audiowizualnych – przekazuje emocje, zapada w pamięć i oddaje sens kreacji wyjątkowego smaku.

Scenariusz

Film rozpoczyna się dynamiczną animacją opakowań kawy, paczki obracają się, tańczą w rytm muzyki, pojawiają się kultowe, złote filiżanki – wychodzą w nasz wymiar i realizują spontaniczną przemianę w instrumenty. Każdy instrument wyraża esencję i niepowtarzalny charakter kawy.

Krótkie wersje filmów celebrują indywidualną ekspresję kaw – występami solowymi. Rozszerzona wersja, to już kompozycja pt: „Woseba Grand Opera” – symfonia dźwięków, wyrażająca charakterystyczne, ale i uzupełniające się smaki i aromaty.